dinsdag 7 april 2015

En we gaan van start!

Hallo lieve mensen,


Na alle afspraken is het dan nu toch echt van start gegaan en ben ik van start gegaan met de echt weg naar de operatie!
Donderdag 2 april heb ik het verlossende telefoontje gekregen haha terwijl ik er even niet meer aandacht, want naar mate de tijd verstreek dacht ik het word toch pas mei.....
Gelukkig voor mij is het al veel sneller & wordt maandag 20 april de dag en dat voelt al zo snel op dit moment is het namelijk nog iets minder als 2 week!
Ik vind het moeilijk te geloven dat het al zo snel is en denk elke dag maar weer het duurt nog zolang, maar de tijd vliegt voorbij... (gelukkig ;) )
Aan de telefoon werd gelijk vertelt dat ik zo spoedig mogelijk mocht beginnen met het pré dieet, dan komt het besef ook van okee... het is toch wel veeeel sneller dan verwacht!
Dat betekent dat ik veeeel minder mag eten dan normaal, maar ook als het ware echt moet gaan crashen.. moeilijk!
De eerste dagen gingen me wel makkelijk af een krackertje extra 's avonds en verder heeeeeel veeeeel water! Zelfs dingen afslaan op het werk is niet zo moeilijk deed ik al wel eens maar nu echt alles.
Alleen de paasdagen waren wat moeilijker iets extra's genuttigd maar goed dat stond ik zelf toe en qua avondeten gingen we beide dagen gourmetten heel veel groente & fruit gegeten en tussendoor vlees  & hoe lief van mijn ouders & zusje ze hadden alleen mager vlees gekocht & vis! Dus zo moeilijk was het niet om me erg aan te houden.. super super super lief!
1e paasdag nog naar de bios geweest naar bloed, zweet & tranen super mooie film van een hele bijzondere man met af en toe wel tranen in me ogen (zal ook vast door de hormonale kant extra worden geholpen ;) ) & hee waar je normaal een bak popcorn eet was dit nu niet het geval natuurlijk ik heb wel geteld 3 m&m's zoiets gehad ik zat aan de buitenkant en me zusje had de zak tussen haar en me vader gezet en tussen ons in stond een fles water 3x raden wie er het meest water heeft gedronken hahahahah ;) ;) het scheelde ook weer dat we geen pauze hadden dus je werd niet voor de 2e keer verleid door al dat lekkers, want toiletbezoekjes doen we niet aan tijdens de film!!
Al met al een hele goede leer alvast voor na de operatie sowieso vind ik bioscopen zonder pauze velen mallen leuker als bioscopen met pauze.. dus dan maar iets verder rijden.
De paasdagen zijn daarbij afgesloten en ik kan weer lekker strak aan het pré menu houden...
We gaan vol goede moed verder met het pré dieet en gaan nog lekker ff crashen met ook nog etentjes in deze week (het komt niet helemaal gelegen haha ;) ) maar goed bewuste keuzes maken is ook een vak en ik zal die drempel straks nog wel vaker tegen komen!!
Nog 13 dagen te gaan het aftellen is begonnen............................................
Liefs Mandy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten